
IDŐPONTFOGLALÁS
Foglaljon kényelmesen, online
Időpontfoglalás
QR olvasóval vagy a QR kódra kattintva
Időpontfoglalás online konzultációra....
A fenti QR kóddal vagy a kód képére kattintva előhívható linken tud irodámnál online konzultációra időpontot foglalni.
A jelentkezést követően az Ön által megadott e-mail címre érkezik egy e-mail, benne a konzultációra történő bekapcsolódásra vonatkozó linkkel.
A lefoglalt időpontban erre kell kattintani.
Google Meet-en keresztül történik a tanácsadás, amely semmilyen különös szoftver letöltést nem igényel, csak az e-mailben érkezet, bekapcsolódás Google Meet linkkel feliratra kell kattintani.
Számítógép, telefon, vagy tablet segítségével egyaránt be lehet kapcsolódni az online konzultációba, csak stabil internet kapcsolat kell hozzá.
Kérem, hogy szíveskedjen a foglalást követően az e-mail címére érkező, automata e-mail üzenetet figyelmesen végigolvasni.
Amennyiben a konzultációhoz okiratok megtekintése szükséges, kérem, küldje el ezeket részemre a konzultáció napján e-mail üzenetben, szkennelve vagy fotózva.
Amennyiben szerződés előkészítése érdekében keres, javaslom, hogy továbbítsa minden szerződő fél részére a foglalást követően kapott, automata e-mailt, hogy valamennyi szerződő fél be tudjon kapcsolódni az egyeztetésbe.
Időpontfoglalás székesfehérvári szerződéskötésre
Tisztelt Ügyfél!
A fenti QR kóddal vagy a kód képére kattintva előhívható linken tud székesfehérvári irodámban szerződéskötésre időpontot foglalni. (8000 Székesfehérvár, Piac tér 30. 2.em. 1., a kapunál: jobb felső kapucsengő)
Az iroda egy társasházban található, parkolni a társasház körül lévő közterületen bárhol lehet. Közvetlenül az iroda, illetve a társasház és a buszpályaudvar közti területen a 8011 számú parkolóövezeti díjak érvényesek. Parkolás SMS üzenettel:
06 / (20) (30) (70) / 763-8011
A szerződéskötést érdemes megelőznie egy online konzultációnak, ahol több kérdést részletesen átbeszélhetünk, valamennyi szerződő fél online részvételével. (Az online konzultációra a bal oldali QR kóddal tud időpontot foglalni.)
Az online konzultáció eredményeként kapnak friss tulajdoni lapot, térképmásolatot, illetve írásos tényvázlatot, amely a készülő szerződés valamennyi lényeges adatát tartalmazza.
Amennyiben nem szeretne online konzultációt, kérem, töltse ki az alábbi, részletes adatszolgáltatást, amely alapján a szerződés tervezetet elkészíthetem:
LETÖLTHETŐ PDF (nyomtatás után kézzel kitöltendő, fotózva kérem visszaküldeni az ugyved@venguszt.hu e-mail címre)
ONLINE ŰRLAP (a kitöltött adatok közvetlenül hozzám érkeznek)
Kérem, hogy szíveskedjen minden mezőt kitölteni, minden mező fontos információ számomra. Különösen azt kérem, hogy igazolvány fotókat adatvédelmi okokból ne küldjön e-mailben!
Kérem, hogy szíveskedjen minden szerződő fél a szerződéskötésre lefoglalt időpontban megjelenni, elhozni ÉRVÉNYES személyi igazolványát, lakcímkártyáját, adókártyáját, utalásos fizetés esetén bankszámlaszámát, netbankhoz kapcsolódni képes okostelefonját. A vételár, vagy egyéb jogcímen fizetni köteles fél állítsa át a saját bankszámlájra napi utalási limitjét.
A lefoglalt időpontban várom Önöket székesfehérvári irodámban szerződéskötésre, előkészített szerződés tervezettel, melyet közös végigolvasás és értelmezés után írnak alá a szerződő felek.
Időpontfoglalás csákvári szerződéskötésre
Tisztelt Ügyfél!
A fenti QR kóddal vagy a kód képére kattintva előhívható linken tud csákvári irodámban szerződéskötésre időpontot foglalni. (8083 Csákvár, Jókai utca 7.)
Az iroda egy kertes házban található, amelyet kutya őriz. Ennek okán a kapuajtó zárva van, és a lefoglalt időpont előtt kb. 5 perccel nyitjuk ki. Kérem, szíveskedjen az érkezést így időzíteni.
Parkolni az iroda előtti közterületen lehet, a parkolás ingyenes.
A szerződéskötést érdemes megelőznie egy online konzultációnak, ahol több kérdést részletesen átbeszélhetünk, valamennyi szerződő fél online részvételével. (Az online konzultációra a bal oldali QR kóddal tud időpontot foglalni.)
Az online konzultáció eredményeként kapnak friss tulajdoni lapot, térképmásolatot, illetve írásos tényvázlatot, amely a készülő szerződés valamennyi lényeges adatát tartalmazza.
Amennyiben nem szeretne online konzultációt, kérem, töltse ki az alábbi, részletes adatszolgáltatást, amely alapján a szerződés tervezetet elkészíthetem:
LETÖLTHETŐ PDF (nyomtatás után kézzel kitöltendő, fotózva kérem visszaküldeni az ugyved@venguszt.hu e-mail címre)
ONLINE ŰRLAP (a kitöltött adatok közvetlenül hozzám érkeznek)
Kérem, hogy szíveskedjen minden mezőt kitölteni, minden mező fontos információ számomra. Különösen azt kérem, hogy igazolvány fotókat adatvédelmi okokból ne küldjön e-mailben!
Kérem, hogy szíveskedjen a fenti kérdőív linket valamennyi szerződő fél részére elküldeni, az alapvető adatok megadása érdekében. Különösen azt kérem, hogy igazolvány fotókat adatvédelmi okokból ne küldjön egyikük sem!
Kérem, hogy szíveskedjen minden szerződő fél a szerződéskötésre lefoglalt időpontban megjelenni, elhozni ÉRVÉNYES személyi igazolványát, lakcímkártyáját, adókártyáját, utalásos fizetés esetén bankszámlaszámát, netbankhoz kapcsolódni képes okostelefonját. A vételár, vagy egyéb jogcímen fizetni köteles fél állítsa át a saját bankszámlájra napi utalási limitjét.
A lefoglalt időpontban várom Önöket csákvári irodámban szerződéskötésre, előkészített szerződés tervezettel, melyet közös végigolvasás és értelmezés után írnak alá a szerződő felek.
Várom szíves időpont foglalását.
Tájékoztatom, hogy adatvédelmi szabályzatom a főoldal alsó, fekete sávjában érhető el.